Vilken dag!

Idag har vi haft en helt fruuuktansvärt jobbig dag i skolan, vi har haft 2,5 timmar MASSAGE! Haha, skämt åsido, det var inte alls jobbigt utan väldigt väldigt skönt helt enkelt! Och skoj att lära sig hur man ska massera. Börjar inse vad det kommer bli för julklappar till folk i år;) dels för att jag behöver öva, men också för att det nog är rätt uppskattat, eller vad mamma? Dessutom vet jag att Jenny är i stort behov av massage främst i rygg/nacker/axlar med sina uppdragna axlar hela tiden, nu kommer du inte undan längre gumman, du vet vad vi kommer pyssla med på jullovet;) Och Martin, på söndag har vi bokat metodrummet i skolan för att öva massage så då får du snällt komma med som försökskanin! Ok?

Annars då? det är faktiskt inte det ända jag gjort idag, tro det eller ej! Jag steg faktiskt upp imorse kl. 07.00 för att tvätta!! Tror att det är första gången i mitt liv som detta har hänt, så idag är en historisk dag mina vänner. Var rätt skönt att komma upp i tid trots allt, man har ju lite att stå i om dagarna. Sen har vi även jobbat med rörelseanalys i min grupp, och det var riktigt intressant.

Snart ska jag möta upp Felicia på stora torget, vi ska och handla, sen blir det pastasallad med kyckling här hos mig och resten av kvällen kommer den mesta uppmärksamheten att gå till foten, dess ben och dess muskler o.s.v. Med ett avbrott för färgning av Felicias hår!

Så, nu har ni nog fått veta alltför mycket om min dag för att det ska vara intressant, liten kompensation till att jag igen inte har skrivit på länge, ska bli bättre nu, hoppas jag!

Annars har det inte hänt så mycket på sistone förutom att det har snöat, och smält bort igen och så damp det ner en present i postlådan för några dagar sen, tack så jättemycket Jenny (och Oskar antar jag?). Jag har också piffat upp mitt kök lite med anatomi planscher på skelettet och musklerna i kroppen, så fint det blev!

Jag saknar Nemo lite också, det är väääldigt tomt här utan honom, ingen att gå ut och gå med eller leka med, eller bråka med för den delen. Men jag hörde att han iaf var duktig vovve hos veterinären i fredags!

Imorgon kommer Martin. Förhoppningsvis blir det en liten utflykt till gamla Linköping och Ikanohuset med Cathrine och Felicia också innan det, vi är nämligen schemafria imorgon!

Ha det så bra gott folk!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej.Nemo har nog varit snäll förutom att han har kissat i Hannes säng 2 ggr. Ta gärna reda på vad det kan bero på.Just nu har vi stängt till alla sovrum!!!Kram mamma

2009-11-10 @ 18:31:48
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe, jag vet inte om jag tycker det är kommer blir ett så behagligt jullov. Men troligtvis med lite mindre huvudvärk :)

2009-11-11 @ 08:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0