Anton 9 år!

Ett stort stort GRATTIS till min lilla lillebror Anton som blir hela 9 år idag!(usch vad tiden går snabbt, jag kommer fortfarande ihåg då jag fick samtalet om att jag fått en liten liten lillebror till!)

Hoppas du haft en superduper dag med många fina presenter! (får av mig då jag kommer hem i slutet av månaden!)



Haha, har många fler bilder som jag ville ha upp, har hur många som helst men det tog en evighet att ladda upp bilder idag! Men här är alltså födelsedagsbarnet!

nu får det bli läggdags!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Fanny Sö

och jag kommer ihåg när jag fick höra. jag, frida, du och siv satt i bilen på väg till träningen när ni berättade. och jag upprepade: det kan inte vara sant, det kan inte vara sant.. haha minns att jag blev väldigt chockad! men kul var det förstås :)

2009-10-08 @ 23:00:30
Postat av: Elin

haha, ja det var inte många (typ ingen) som hade väntat sig det!! Sen var vi i uppsala när han föddes!

2009-10-08 @ 23:05:48
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: Kusin Kristin

Vad roligt att se bilder på Anton :)

2009-10-09 @ 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0