Bio

Har just kommit hrm från bion. Martin och jag har varit på "Flickan som lekte med elden". Den var nog helt okej, men kunde varit bättre! Den första var mycket bättre än den här, men det är bara vad jag tycker. 
Måste ju berätta, har fått 2 st födelsedagskort:D Ett av mormor och morfar och ett av farmor och faster, så gulligt av dem. Och såå roligt att få lite annan post än räkningar och reklam! Så tack så mycket, det förgyllde min dag!
Har idag firat lite i förväg med sushi, riktigt gott, var ett tag sen jag åt det sist. Så har vi varit ut till Ikano-huset med gratis bussen och tittat lite på digital kameror, har fått pengar till present att köpa kamera för av familjen så nu ska det bli någon ordentlig! Tror att det blir Canon ixus is95, den verkar bra! Men det blir i så fall till att beställa, blir billigare så!:) 
Imorgon kommer ett helt gäng med kompisar hit på lite tårta så Martin och jag ska baka hela dagen;) Annars borde man plugga lite också, det får vi se hur det blir med...
Men nu får det nog va bra för idag tror jag, blir bara mer och mer ointressant...
God natt på er!
puss och kram!
//Elin  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är klockan söndag såå... GRATTTIS GRATTIS GRATTIS gumman!!! Hoppas du får en riktigt superfin födelsedag! Puss!!

2009-10-18 @ 01:42:42
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu är klockan söndag såå... GRATTTIS GRATTIS GRATTIS gumman!!! Hoppas du får en riktigt superfin födelsedag! Puss!!

2009-10-18 @ 01:42:42
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0