hälsoteorier

Jag gör verkligen allt för att slippa plugga på de här förbaskade hälsoteorierna och etikerna och whatever det nu är som vi ska behöva kunna till tentan, det är inte roligt!! Det är inte sant vad jag längtar till nästa fredag då HEL-kursen är över... Men idag har jag hittills varit rätt duktig iaf, har nog fått ihop åtminstone 2 timmar plugg, ska försöka anstränga mig liite till och kanske få ihop 2 timmar till innan det står tv på schemat ikväll, dog whisperer kl.20;) så nu ska jag diska (som sagt jag gör ALLT för att slippa plugga just nu)och sen tror jag det är dags för Nemos tredje promenad idag;) haha...nä, nu måste jag bege mig till diskberget.

puss och kram!

//Elin

PS. Jag har lyckats fixa min "N" tangent som varit lös/borta i snart 1 vecka, yey, jag kan skriva normalt igen!!DS.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hata, hata plugg.. jag failade två tenter förra veckan och lär göra samma sak både denna vecka och nästa.. oh yeah..

Vad kass jag är :P

2009-10-12 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0