Inlägg nr 100

nu har jag lyckats skrapa ihop till hela 100 st inlägg här i bloggen. Rätt bra jobbat ändå!:)

Idag har det varit en massa föreläsningar, rätt tråkiga sådana, men vad gör man. Annars har det inte hänt så mycket, den vanliga promenaden med Nemo och sen pluggat faktiskt...Känner mig lite duktig. Så nu får det bli lite film och sen ska jag nog styra mina steg mot sängen, behöver en natt god sömn! Imorgon blir det fältstudie hela dagen med basgruppen, ska vara på biblioteket, hur länge beror mest på hur effektiva vi är, ska nämligen bli klart imorgon, punkt slut! Så får man en ledig helg (förutom tentaplugg som man borde börja med på allvar nu..). Så i helgen är mina planer: ? Har nog inga än så länge.



Och här är Nemo med sin present (ny leksak), känner ni igen den familjen?

Det här är alltså Nemos mammut, han hade en likadan när han var liten, som var hans absoluta favorit. Men den gick sönder och mer sönder och ännu mer sönder och blev och lukta fruktansvärt illa, så den slängdes. När jag hittade den här på hööks när jag var och bytte hans reflexväst så kunde jag bara inte låta bli att köpa den åt honom!! Och sen han fick den igår så har han inte lämnat den för en sekund (utom promenader, då har han snällt fått lämna den hemma), den har t.o.m. sovit bredvid honom! Så det var absolut värt det!:) Just nu ligger han i sängen och biter den i rumpan så den piper..hmm..Han är lycklig iaf!

Men hursomhelst, det var sagan om mammuten. Nu -->film! höres!

Puss och kram!

//Elin


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi, gud vad gulligt! :)

2009-10-07 @ 20:38:20
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi, mammuten! Den är saknad! :)

2009-10-08 @ 08:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0