Oktober

Idag är det oktober! Wei! Har varit en rolig dag idag, vi har fått vara ute runt om på sjukhuset och träffat sjukgymnaster och se lite hur de jobbar,ställa frågor och sånt! Jag var tillsammans med Cathrine,Sara, Marcus och Tony på lungkliniken. Ett ställe där man nästan inte tänkt på att det finns sjukgymnaster ens! Men det var riktigt intressant att se och att få prata med någon som jobbar med det! Så nu har man fått en liten motivationsboost att klara HEL-kursen så man får den ur världen och bara få börja med sjukgymnastiken PÅ RIKIGT!! Så nu sitter jag här med lite etikuppgifter och annat skoj:S Skulle göra det tidigare idag, direkt då jag kom hem från skolan, men har haft en molande huvudvärk ända sen dess, och det är inget vidare, så har försökt vila för att bli av med den, men den vill bara inte försvinna...morr.. Men nu måste jag verkligen göra den så jag får gå och sova sen, den är säkert borta imorgonbitti.
Lyssnade mig igenom idol också (blir bara värre för huvudet om man ser på TV..) och favoriterna ikväll var helt klart Karolina och Tove, så heja heja!:) Inte för att det spelar så stor roll egentligen, men det lär bli idol imorgonkväll också, eftersom jag inte har något liv:S Blir att ta det lugnt imorgon, sen på lördagkväll blir det spel- och vinkväll hos Ellen!! Ska bli skoj!

Men nej, nu får jag dra mig i örat och få den här etikuppgiften ur världen så jag får gå och sova sen!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till. Haft kräftskiva på jobbet. Avslappnande!! Kram mamma

2009-10-02 @ 22:55:26
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0