produktiv dag?

Idag har varit en bra dag (om man bortser från huvudvärken som envisats med att vistas i mitt huvud de senaste 3 dagarna, inte så farlig, men ändock irriterande). För det första så har jag varit ledig! Vaknade vid 10-tiden, steg upp, gick ut på halvtimmes rask promenad med Nemo. Hemma lagade jag grötfrukost, gott! Hittade mina pilates och yoga dvd:s häromdagen då jag packade upp lite grejer så körde en halv timme pilates sen, det var riktigt skönt! Skulle dock vara mycket lättare med yoga/pilates matta, liggunderlaget vill bara glida omkring (födelsedagspresent-tips;)). Unnade mig en lååång skön dusch, hade ju en massa tid över! (inte det vanligaste här..)
Pluggade lite hälsoteorier och sen skrev jag en lång inhandlingslista. Cathrine kom och hämtade upp mig och sen åkte vi ut till ica maxi där också en massa djuraffärer finns. Så gick och bytte Nemos reflexväst till en mindre och köpte mat och en liten present till honom (kunde inte låta bli, ni får se imorgon!). Sen blev det storhandling, är nu tänkt att jag ska klara mig rätt bra på det jag har i frys/kyl reten av månaden, förutom mjölk och sånt som faktiskt blir gammalt på en månad!haha... Kom hem och gick ut på en långpromenad med Nemo. Han spenderade sedan de närmsta 2 timmarna med sin present och jag värmde risotto. Efter det har det inte hänt mycket!:) Men är nöjd med dagen, inte så mycket viktigt gjort, men varit rätt produktiv idag ändå tycker jag. Och ni har säkert haft underbart roligt så ni läst det;) Nu blir det varm choklad och filt, var nämligen just ute i det småstormiga,regniga, ruskiga äckelvädret på Nemos kvällspromenad:S uj, inte roligt när det är mörkt!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0