så var ännu en vecka slut

helt otroligt vad fort veckorna går! Idag är det alltså söndag igen och vad har jag gjort hittills idag? nja, ingenting egentligen...Va ut på en lite längre promenad med Nemo. Det är ungefär allt.. Hade tänkt laga risotto till middag idag, men kom på att jag har mat kvar som är i desperat behov av att äta upp innan det blir gammalt, så det får bli risotto imorgon istället, inte kan man låta mat förgås! Men nu måste jag faktiskt sparka igång den här dagen i en par timmar iaf. Tror jag ska ta tag i badrummet, det har inte fått mycket kärlek den senaste tiden...:S så det är väl på tiden! Sen ska jag nog gå ner i förrådet och se om jag hittar något att sätta i min andra hylla som endast innehåller 3 böcker nu, så kan vi ju inte ha det. Tror jag har ett gäng dvd-filmer och möjligtvis en hög med olästa böcker som bara väntar på att få bli uppackade! Så nu till jobbet..;) Ha en bra söndag allihop!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0