sliten dag

Idag har jag varit lite småsliten sådär..men jag har bara mig själv att skylla och det är nog t.o.m. värt det. Det var jätteskoj igår. Dagen har mest spenderats i soffan och tyvärr var gårdagen inte heller särskillt produktiv, så jag ligger liiite efter i pluggandet. Därför ska jag nu ta ett mindre pluggmaraton (har egentligen redan börjat, tar en liten paus nu.) eftersom sängen inte känns jättelockande efter en dag som denna då man småsovit hela tiden. Lär inte somna förrän sent och då kan jag göra något vettigt av tiden istället för att glo ännu mer på dumburken. Faktiskt. Från och med imorgon ska det tas tag i pluggandet ordentligt då vi har tenta nästa onsdag och jag inte har någon lust att plugga nästa helg då jag fyller år och Martin kommer hit! Så att, nu blir det schemalagt plugg då man inte är i skolan, har ett mål på 3 timmar om dagen förutom skolan och på tisdag då vi är lediga ska jag skrapa ihop minst 6...haha, ja lycka till, men sikta mot stjärnorna så kanske man kommer en bit iaf, och jag MÅSTE verkligen bli bättre på att inte plugga i sista minuten! (som jag gör i just denna stund faktiskt...) Nehej, nu ropar böckerna på mig igen! Blä...

god natt! puss och kram

//elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0