tagit bilder

Nu har jag tagit lite bilder här hemma hos mig, så så fort jag har lyckats ladda upp alla så ska ni få en liten rundtur här!

Idag har det inte hänt jättemycket. Lyckades stiga upp kl.10.00 trots att jag började kl.13.30! Framsteg. Det är dumt det där att fast man har skaffat hund så kommer man inte upp i tid på morgonen, så går det när hunden är lika morgontrött som jag är, fast det ska man nog inte klaga på!
Sen vart det skola en par timmar och sen iväg för att prova och beställa SG-kläder, blev en huv-tröja, ett träningslinne och trosor:) lite skoj faktiskt. Efter det iväg till biblioteket (HUB) och lämna lite böcker. När jag kom hem var klockan nästan 18, så då blev det lång promenad med Nemo, 1,5 timme, skönt! Efter det var man rätt hungrig, så jag satte igång med min risotto. Vart inte så illa för att vara första gången faktiskt, blev riktigt gott, så nu har jag bestämt mig för att bli risotto-proffs! Det är billigt och bra då man kan slänga i egentligen vad man råkar ha i kylskåpet/frysen! Great!

Nu blir det lite varm choklad och kvällsläsning i form av anatomi (helt frivilligt ska påpekas)!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0