Välkommen in till mig!



så här ser det alltså ut när man kommer innanför dörren till mig!



hallen från köket, toaletten är till vänster på bilden!



badrummet! från badkaret (massa speglar!!) de andra från dörren. Helt okej stort.



köket från hallen sett! Älskar fönstret!



diskbänk med spis och grejer, mer åt höger, med farfars tavlor bredvid kylskåpet!:) och sen bordet och fönstret igen med de fina gardinerna som min snälla mamma sydde!:)



mitt diskställ med dagens disk! Och inte ens hela dagens, grötfrukosten var bortdiskad redan innan frukost *stolt*. Mamma eller pappa, ni kan ju visa bilden till farmor som bevis på att jag lagar mat;) hon verkar vara lite orolig för att jag inte gör det...:P



Vardagsrummet/sovrummet sett från köket!:) lite dålig kvalitet på några av bilderna menmen...



hyllor, säng, soffa:)



mina stora fönster i vardagsrummet, fotat från sängen och sen från soffan mot köket!



Nemo på sin favoritplats i vardagsrumsfönstret bredvid soffan! och hans lilla hörna i köket.



Min familj bor i köksfönstret tillsammans med teet och blommorna:)



Och så till slut min kvällsläsning!:) "Anatomi med rörelselära och styrketräning! Wei! faktiskt rätt intressant, me like!

Så, då har ni fått se lite hur det ser ut hos mig!:) haha, in i minsta detalj med typ hundra bilder, hoppas ni inte blev uttråkade!;)

Nu blir det sängen! God natt!

Puss och kram!

//Elin






Kommentarer
Postat av: Fanny Sö

vad fint du har det!! verkligen supermysigt :)

2009-10-06 @ 08:49:56
Postat av: Mamma

Trevligt. Ska visa farmor vid tillfälle. Köksgardinen blev ju riktigt bra!! Kram

2009-10-06 @ 09:06:50
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: Charlie

Nej men har du också en hund som tror han är en katt :P pappa påstår att Skyler tror han är en katt för att han alltid vill ligga i fönstret så där...

Vad trevligt det ser ut

2009-10-06 @ 11:27:00
Postat av: Hanna

Vad kul att få se! Ser jättefint ut :) Och han där lilla trollungen Nemo verkar vara en riktig linslus :P

2009-10-06 @ 12:48:40
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Dendär boken har jag ju redan läst igenom ;)

2009-10-06 @ 17:00:14
Postat av: Elin

haha, perfekt, då kan du ju hjälpa mig plugga sen när jag kommer hem;)



Hanna: hehe, ja, fast jag lurar honom att va med för det mesta;) han blir ju så sööt på bild!:D

2009-10-06 @ 18:15:31
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0