alltså

Nu är jag lite småarg, jag kommer aldrig få det där jäkla liu-kortet. Först hade jag inte fått något avi för att betala in kåravgiften (som man måste göra för att få kortet, som man behöver för att få tillgång till vissa rum, låna böcker på biblioteket, åka campusbussen och sånt..) så då måste jag stå en halv timme-45 minuter för att få betalningsavin. När jag sedan hade betalat och väntat längre än de 3 dagar som ska behövas från att man betalat och än en gång stått i kö ett tag så visar det sig att pengarna inte kommit in än(nähä? jag  betalade ju för 5 dagar sen ju!!). Jag får rådet att vänta några dagar till, komma tillbaka på tisdag (alltså idag), jag kommer dit i god tid, men tror ni inte att det är jättejättelång kö redan då..jodå..så när man stått i kö en halv timme kommer han som fixar korten och säger åt den sista delen av kön (där jag ingår) att vi inte kommer hinna få korten idag, för de stänger snart...jaha, ännu en halvtimme i onödan då... det här tycker jag inte om. Jag kommer inte hinna hämta kortet den här veckan längre för vi har en massa skola de tider det är öppet (11-13 endast) så tidigast nästa vecka kan jag få det, och då kommer det självklart krångla för mig igen, det bara vet jag! Jag kommer aldrig få det där förbaskade kortet..=S

nåja, nu ska vi vara glada!Snart kommer Cathrine och då ska vi gå och handla tacos!!

PUss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihihi, jag tycker du skulle kunna ta och pallra dig hem snart så lovar jag att bjuda på åtminstone nybakade bullar! Och kommer du nästa helg (om det nu blir då) lovar jag att du får tårta också! ;) Tack! Det känns galet skönt :) Pusss

2009-09-16 @ 17:56:52
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0