...

Nu har jag varit några dagar till i Linköping, men också en dag i Hultsfred hos Martin och firat hans födelsedag lite:) måste passa på när vi hade söndagen helt fri från program!

Idag har skolan börjat lite mer på riktigt, med en HEL-kurs (hälsa etik och lärande) där vi är integrerade med resten av hälsouniversitetet, lite tråkigt eftersom man börjar lära känna klassen nu och då slittras man åt olika håll:P Men det blir nog bra!

Ikväll ska vi ha någonsorts sektionskväll eller vad det hette, får väl se vad det blir av det! före det har jag ungefär 100 saker som jag borde göra, vi får se hur mycket som blir av, men pannkakor blir iaf av, för jag är vrålhungrig just nu!:) så nu försvinner jag iväg till mitt kök:)

Puss och kram! //Elin

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hej lilla skruttis. Kul att höra att du trivs. Tror jag ska mejla nån dag när jag har tråkigt, jag antar att det är hotmailen som gäller?

2009-09-07 @ 19:24:06
Postat av: Elin

jepp det stämmer det:) bara att maila på!

2009-09-07 @ 21:44:55
Postat av: Hanna

Pannkakor eller PLÄTTAR Elin??

2009-09-07 @ 22:18:14
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0