Finfrämmande

Imorgon får jag långväga finfrämmande, min kära familj (minus en familjemedlem)kommer hit och hälsar på lilla mig och för att lämna av Nemo hos mig=D Nemo har ju nämligen fått ha det bra hemma på Åland 2 extra veckor med all uppassning man kan få medan jag har råddat runt och ordnat med saker här! Så nu kommer han äntligen hit till mig min lilla älskling! Ska bli riktigt roligt med lite folk här! Martin kommer också antagligen imorgon någon gång, men han åker redan på lördag dag något, han ska tillbaka till hultsfred för nollningsavslutningen. Själv skippar jag min, är ju inte alla helger jag har min familj här! Förresten mina gäster, önskemål på frukost?

Idag har vi basgruppsmöte, 3 timmar, sen är det gammelfadderkväll ikväll på nollningen med pubrunda:) great! Så nu ska jag väl försöka sätta mig in lite mer i scenariot som vi ska jobba med idag, svara på lite underliga frågor och sånt!

finfrämmande och liten vovve:




puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo! Du vet att vi inte är så kinkiga,bara pappa får kaffe och så smörgås till alla. Kram

2009-09-10 @ 20:42:36
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0