förstörda badplaner

Jag hade tänkt ta ett långt skönt bli-av-med-förkylningen-bad i badkaret ikväll, laddar med bok,ljus,letar fram mitt badskum, allt är klart, dags att fylla badkaret. Nehej, det finns ingen badkarspropp (vad det nu heter som hindrar vattnet från att åka ur badkaret..) va fasen har man då ett badkar till undrar jag? Om man inte ens kan bada... jaja, jag får väl skaffa en dit helt enkelt! Det fick bli en lång dusch istället, och det var ju också helt okej!:)

Så nu sitter jag här och svär över uppgifterna vi har i HEL-kursen till imorgon och kan för allt i världen inte få någon relevans i den här kursen...I don´t like it..Jag vill ju börja med sjukgymnastiken nu ju, anatomi och sånt skoj, men nej..Men kan ju iaf trösta mig med att jag har härliga basgruppsvänner:) utan dem skulle det vara bra mycket värre! Så nu går jag faktiskt och bakar lite drottningsmulpaj till dem tills imorgon, vi ska ha lunchmöte här hos mig igen!

Kan ändå inte sova på ett tag då jag mest inte gjort någonting idag utan mest legat och slumrat i soffan i väntan på att bli frisk, dumt när man ska sova på kvällen sen, men va sjutton, har ju saker att göra så!:)

God natt på er som har vett att gå och sova i tid!

Puss och kram

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja just det ja, tusikens! Jaa, det låter inte alls dumt måste jag säga! Måste försöka kika ut någon helg jag kan komma och si hur du har det! :)

2009-09-16 @ 22:16:22
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0