Gardiner!

Min vädigt mycket supersnälla mamma har skickat hit mina köksgardiner!! (och laddare till både kamera och iPod, glömsk som jag är...) Köpte tyg till köksgardiner på ikea då de var här i helgen och tänkte att jag skulle sy, men mamma tyckte synd om mig eftersom jag inte har någon symaskin så hon tog hem tyget, och nu har hon både hunnit sy dom och skicka dom! Vilken supermamma va?!:) Så nu börjar det bli ganska färdigt här hemma bara jag hinner sätta upp dom och ta upp lite grejer till hyllan från förrådet!

Förövrigt är jag nu ordentligt förkyld så jag har pimplat te hela dagen, men det gör inte så mycket, vi har rätt mysigt på soffan Nemo och jag!

Å just det! Imorgon ska jag och Cathrine, en tjej från klassen, och titta på en lägenhet, en 3:a i ett område som heter västra Berga. Inte lika centralt som den här, men den är 84 kvadrat och mycket lägre hyra. Måste ju ändå flytta inom ett år härifrån så. Den här skulle det vara inflyttning på den första januari i så fall! Men det är flera som fått erbjudande på den, så om fler svarar ja så är det den med mest köpoäng som får den. Det verkar lovande för jag ringde hon som bor där nu om visning och då var det ingen annan som velat se den iaf! Skulle vara riktigt bra för Nemo också med lite större, och en till person (som dessutom är en riktig djurvän!) som han får umgås med. Så nu får ni hålla tummarna!

Skulle lägga hit planlösningen på lägenheten, men jag vet sjutton inte hur man gör...
Så vill ni veta hur det ser ut får ni berätta för mig hur jag visar en pdf-fil här;)

puss och kram

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0