höstrusk

Vilket höstrusk det blev helt plötsligt. Visst, kallt har det blivit också, men det gör inte såå mycket, det är härligt att man får börja palta på sig lite:) Och inatt har det varit frost, vet inte om det varit det tidigare nätter, men imorse var det extremt kallt! Men imorse var det iaf sol, nu har det börjat regna också. Det gör egentligen inte så mycket, det är faktiskt rätt så mysigt måste jag säga, man får kura ihop sig i soffan med en filt och mysa (läs plugga), vilket inte är helt fel, det där med tända ljus börjar bli meningsfullt igen och det är aldrig fel! Jag tror jag tycker om hösten, jo, det gör jag nog! Nemo älskar iaf hösten, speciellt alla vattenkärr, men faktiskt också alla löv som prasslar så roligt när man springer i dem! Det är hans favoritsysselsättning just nu! Och färgerna på hösten är rätt så vackra (förutom då det regnar, då är allt grått...) så hösten är helt okej, den är t.o.m. riktigt riktigt bra!:) Så, då var det konstaterat. Nu är jag på bättre humör igen.



Snart ska Nemo och jag iväg till Felicia med Maria och Cathrine! Vi ska pyssla lite, måla lite på våra overaller och sånt, kanske blir det idol också:) Roligt ska det bli iaf, kanske tar med kameran, kan va skoj! Nu tillbaka till pluggandet!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0