Le Mans

Hette kravallen som vi var på i torsdags, då vi fick inviga våra overaller! Var riktigt skoj måste jag säga!!

Först var vi utanför irrblosset och lekte lite lekar som våra ex-faddrar ordnade med, stafetter på en presening som var dränkt i såpa, lite pyramid-byggande m.m.
Då lekandet var slut så gick vi in till en korridor och umgicks och hade trevligt innan vi åkte iväg till kårallen och kravallen (innebär att det är obligatoriskt med overall, helt underbart då man inte behöver tänka på vad man ska ha på sig!). Väl där va det väl helt okej, musiken va dålig hela första delen av kvällen, men blev bättre då man skulle börja ta sig hemåt:P
Men man kan inte låta bli att ha roligt med såna roliga människor, så det var en lyckad kväll!

Här kommer det lite bilder för de som är nyfikna!:



Cathrine, Ellen (som folk förväxlar mig med alltsom oftast, jag skyller på frisyren) och min overall, emd alla märken på:)



Jag, Joel, Filip och fadder-Annie



Niklas, Felicia, Malin, Perta och fadder-Johan



Cathrine, Ellen, Felicia, Sara och Hanna



overaller, overaller, overaller!



Mycket vackert, senare delen av kvällen, tror jag!

Så, det var det, lägger nog upp lite mer bilder på facebook imorgon tror jag, om någon fick mersmak;)

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Elin! Du kanske vill köpa lite märken apbilligt av mig? Jag har har hela ovven full fortfarande, fast jag redan har sålt typ 20, och jag lär ju inte använda den så mycket mer skulle jag tro... Jag har till och med ett kravallmärke! :D

2009-09-26 @ 19:06:37
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Charlie

Elin jag saknar dig :'(

2009-09-26 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0