Martins Lägenhet

Tänkte att jag skulle kunna lägga upp lite bilder så ni får se hur Martin har det i Hultsfred! (Hoppas det är ok Martin?!)
En rätt stor etta som han har, riktigt fint! Så här få ni se lite!



Hallen, med MASSA garderober (lite avundsjuk, jag har bara 2,5 garderob..:P)
Kanske inte bästa kvaliteten på bilden, men man ser hur det ser ut iaf, den bruna dörren är alltså där man kommer in om det var någon som inte såg det, jag står i sovrum/Vardagsrummet när jag tar bilden. Första dörren till vänster är köket och längst bort till vänster är toaletten.





Köket, inte lika stort som mitt, men det räcker bra till! Han får ju rum med bord och allt:)



Såhär ser det ut när man kommer från hallen till sov/vardagsrummet.



Till höger om sängen har vi soffan och mittemot den, tv:n (surprise,surprise) och Martins Marilyn Monroe tavla som hans kusin Emma har målat, hon är jätteduktig!!



Fönstret ut mot gården med de fina gardinerna!:)

Så så har han det:) fint va?!

Ni ska få se lite bilder på hur jag har det också, men jag måste städa först, kanske imorgon för då är jag ledig!:) Lovar inget dock!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser ju inte alls så tokigt ut det där :) kul att få se! ser fram emot att få se hur du har det också!! pusss

2009-09-22 @ 20:42:34
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0