Min lilla plutt är här!

Nu har min familj varit här och hunnit åka hem igen. Är väldigt tomt här nu utan dom, men som tur är lämnade de iaf min lilla sötnos här, så lite sällskap har jag ju ändå! Hoppas han trivs här nu bara, han har ju haft en lyx-sommar med sällskap dygnet runt och gård att springa runt på och allt..men förhoppningsvis lyckas jag få honom att trivas här! Tror dock att han redan saknar alla lite grann. Får komma hem och hälsa på snart! Lägenheten har iaf blivit bra mycket mer fylld, bl.a. med Nemos oändliga grejer och dels för att jag nu har hyllor i vardagsrummet/sovrummet och 2 nya stolar i köket (tack mamma och pappa!) en ny matta och lite småsaker!
Martin var här halva fredagen och halva dagen igår, va roligt! Lite konstigt att bo ifrån varandra så..tror att jag och Nemo åker dit nästa helg! Behöver det!
Nu siktar jag på duschen och sen ska jag och Nemo gå ut på en långpromenad är det tänkt!:)

puss och kram

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Komma hem och hälsa på snart lät som en bra idé tycker jag! Jag vill bli påhälsad!!

2009-09-14 @ 20:42:31
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0