Morgondagen

Imorgon är jag ledig, eller inte ledig ledig, men vi har självstudier som det så fint heter! Därför har jag ju en maaassa tid att spendera, eller hur? och därför har jag planerat in ca.50 saker som jag borde/ska/vill göra. T.ex. leta efter en jacka och skor på stan, städa, baka, laga lunchlådor,plugga, fixa overallen till på torsdag (då det är kravall), gå en långpromenad med Nemo, lära honom ngt nytt trick o.s.v. kanske umgås lite med folk, det där som kallas att vara social, sånt. Det betyder alltså att jag kommer göra 2,kanske 3 och absolut högst 4 av de grejerna som jag har inplanerade, och såklart tar man det roligaste först!? Eller hur brukar jag göra?
hmm..mer självdiciplin beställes! Kan man få det hemskickat?

Nu ska jag vara uppe en stund till, jag får ju sova länge imorgon då jag är ledig, för det är ju så man gör, eller?

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Det blev inte Åtvidaberg för min grupp idag, så nu har jag med en heeel dag ledigt! =)

2009-09-22 @ 08:57:01
Postat av: Hanna

Jaa ia pakki, det är precis så man gör, man sover lääänge, och sen tar det ett bra tag innan man vaknat ordentligt och ens orkar börja fundera på att göra nånting av det man tänkt, och oftast slutar det med att man får en eller två grejer halvgjorda innan man slocknar på soffan. Ungefär så! Fast du kanske är duktigare ;)

2009-09-22 @ 20:52:29
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0