regnig men bra dag!

Idag har varit en bra dag! Ni får dock inga bilder från lägenheten än, för även om jag faktiskt har städat idag, så hann jag inte ta bilder innan jag lagade mat och grejade, så nu måste jag fixa lite igen innan det händer!

Så idag har jag alltså städat, regnade imorse, så var rätt segt att stiga upp ur sängen, för Nemo också! Men sen blev det städa av,fixa och trixa lite. Sen var det fika på stan med Cathrine, mycket trevligt!

Införskaffade ett spel till kvällen och provade en jacka på gina! Verkar inte finnas på internet längre, annars skulle ni få se den! Men den är blå och svart/grå-rutig! fin! men köpte den inte, ska fundera på saken, behöver en ny höst/vinterjacka! och den var filt och varm!

Sen blev det hem och lasagnelagande:D blev riktigt bra, men tog sin lilla stund! Sen började jag med äppelpajen till kvällen! Kl.18.30 kom nämligen några tjejer från klassen över för lite spel och idol kväll! Mycket trevligt!
Bl.a. dessa tjejer var här:



Cathrine (vänster), som jag ska dela lägenhet med efter jul, och Maria från Norrland! Härliga tjejer!

Förrutom dom var Evelina och Malin här! Så riktigt trevlig kväll! Nu återstår bara disken och infrysningen av all (oändlig) lasagne!

Så god natt på er!!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0