Seg dag

Lite sådär småtrött idag..Gårdagskvällen var hur rolig som helst, det började lite segt med att alla satt hemma hos en av gammelfaddrarna och gjorde i princip ingenting, men sen blev det frågesport och sen blev det bättre och bättre. Var till ett ställe som heter "Sliver" och där dansade vi på hela natten kändes det som. Vid halv 3 blev det nattmat och så och sen bar det av hemåt, var väl hemma runt 03.30 och sen tog det ett tag innan jag somnade. Så var det ju så att man skulle upp till skolan också..hmm..blev väl ca.4 timmars sömn inatt, men det var det värt! Härlig kväll med härliga människor!
Det fick bli slutet för min nolle-p, ikväll ska jag umgås med MArtin (som kommer om en timme wei!) och med min familj som kommer ikväll, och Nemo också såklart! Längtar till ikväll!

Nu är det äggröra pågång, jag är hungrig!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Charlie

Elin, jag har så tråkigt.. Och Richard bara gör läxor :P tråkigt med duktiga människor, även om de råkar vara snyggast i världen. Kanske jag måste mejla dig för att fördriva tid

Saknar dig

2009-09-11 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0