Sockermissbrukare

uuää, har suttit och sett på film(er) hela kvällen och proppat i mig godis, så nu har min kropp gått in i någonsorts sockerchock och jag är helt hyper...Inte bra när man borde gå och lägga sig nu! Ojoj, borde ju veta bättre, men vad gör man annars här i sin ensamhet när alla (nästan) bara får för sig att åka hem den här helgen! Tur jag har Nemo vi har gosat i soffan heeela kvällen, med den skillnaden att han faktiskt kan sova nu! Hmm, imorgon är det skärpning, ska städa, laga ordentlig middag igen (har levt på lasagne de senaste dagarna, och frysen är fortfarande full, hur mycket lagade jag egentligen??) boka tvättid ska jag göra...hmm..och just det ja, plugga med var det ju! Idag har jag..sovit, varit på stan med Maria, slöat framför tv:n, varit ut på promenad med Nemo, sett på film och film..Har alltså haft det lite för bra och gjort lite för lite nyttiga saker, men imorgon börjar mitt nya liv!:)
Ja, och så har jag pratat med Jenny lite också! Saknar dig gumman! Och massa annat folk i Kalmar!Och Charlie;jag saknar dig med! Kom över till svealand en sväng, och ta med dig Hanna är du gullig;) Men visst finns det ju underbara människor här med, bara inte samma, och jag vill ha alla här helst, det skulle vara bäst!

Nehej, nu ska jag gå och lägga mig, kan ju passa på att planera morgondagen in i minsta detalj om jag har svårt för att somna, det kommer nog vara sövande, bättre än att räkna lamm:P Och förresten, snart är det oktober, på torsdag för att vara exakt, för er som inte visste det! Oktober är en bra månad, då fyller många år, inklusive jag! Mycket trevligt!

Nej, sov så gott nu alla!:)

puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar du inte oss!!! Pappa gjorde HIO igår , är lite trött idag. Vi är inne i ett positivt golfspel just nu. Jag har sänkt mej 10 steg på 10 dagar. Städa lugnt och ha de bra.Kramar

2009-09-27 @ 10:40:18
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart jag saknar er, jag saknar alltid er! Det vet ni väl;) Ja jag hörde det, pratade med Hannes igår, men han har väl inte vaknat och kunna berätta det än;) Klart det, en HIO tar väl på krafterna! Men grattis till dig också! Det var inte dåligt! kramar!

2009-09-27 @ 14:37:16
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0