Duktig dag

Idag är en "duktig dag". Med det menas idag att jag steg upp kl.8, bakade scones och fixade fruktsallad, sen kom min kära lilla grupp hit på frukost. Till kl.12 satt vi med vår rapport, det gick ok, blir nog klar på fredag :) Sen var det disk och lite längre promenad med Nemo och Cathrine. Sedan dess har det varit städning på schemat! Börjar äntligen få ordning på mitt rum, bara någon tavla på väggarna och rullgardinen som saknas, sen så ;) så har det tvättats. Ni ser ;)



Om ett tag ska jag åka med Felicia till Örebro! Vad vi ska göra är hemligt ;) Men ni kanske får veta ikväll!! Nemo följer med på vår lilla roadtrip. Ska bli spännande så det förslår ;)

Sen blir det nog dammsugning och plugg när man tagit sig hem igen! Wohoo!

puss och kram!

//Elin


Kommentarer
Postat av: Bäcks

Kör lugnt!

2010-02-10 @ 16:43:37
Postat av: Hanna

Men Eliiiin! Du måste sluta ha en massa hemlisar hela tiden! Du vet att jag inte klarar sånt :P Sist du skrev nåt sånt där köpte du en hund liksom...

2010-02-10 @ 19:30:37
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0