energi

Just nu har jag energi för många fler än jag... Jag vet inte vad som hänt, men jag kan inte sitta still..! Har varit på långpromenad med Nemo, har lagat massa mat, bakar morotsfrallor...det är helt galet, jag har gått 14000 steg idag. Jag måste göra av med mer energi, annars kommer jag inte kunna sova! I förmiddags var jag minsann inte såhär pigg! Men det är väl bara att tacka och ta emot, jag får en massa gjort! :) dock inget plugg, kan inte sitta still ju! Nåja, nu ska mästerbagaren gå tillbaka till ugnen!



Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle du inte kunna skicka lite extra energi till mig om du nu har så mycket över? Jag har en massa städande och fixande som ska göras innan resan, men jag är bara död och får ingenting gjort.

2010-02-17 @ 09:41:30
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0