finbesök

Snart snart snart får jag finbesök hit till Linköping! Min familj kommer nämligen på besök på torsdag! Wohoo! :) Då blir det myskväll och sen bär det av mot Åland för oss allihop, inklusive Nemo, på fredag. Praktik väntar nämligen där! 2 veckor på Gullåsen, ska bli riktigt roligt.


Min fina lilla lillebror

Idag städas det. Bara dammsuga och torka golven kvar. Sen nöjer jag mig med det för idag och tar tag i gympapasset istället. Vi har möte imorgon, och då ska man ha ett hum om vad man vill göra med sina låtar. Så imorgon blir det gympande. När jag är klar med det ikväll så blir det nog ett bad, lite spa sådär. Känner att jag kan vara värd det idag om jag lyckas med allt jag ska.

Igår var jag och Cathrine på basgympa på friskis och gjorde efterforskningar. Vårt hjärtgympapass ska nämligen vara liknande ett basgympapass i intensitet. Det var rätt roligt, men det var nästan mer ansträngande att gå dit och därifrån än själva passet i sig. Gjorde det iaf lite svårare genom att köra jobbigare styrkeövningar än de gjorde, bara för att få liite träning iaf. Imorgon blir det nog core!

Nej, nu dammsugaren, sen mat! Wokad kyckling med jordnötssås, MUMS!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här blir det också kyckling.HANNES LAGAR MAT!!! Ses på torsdag.Anton hälsar till Nemo.

2010-02-23 @ 17:30:11
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, ojojoj, kors i taket!! hoppas det blir gott då :) Nemo hälsar tillbaka!

2010-02-23 @ 18:51:44
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0