hmpf

Alltså, i god tro om att jag kunde få min lille spjuver till hund lite uttröttad inför kvällen så tog jag med honom ut och springa. Hur tror ni det gick? Halvvägs ungefär så började han bli lite efter, yes tänkte jag, kanske han börjar bli lite trött, jag kan ju alltid gå sista biten om han inte skulle orka med! HA säger jag bara. Det visade sig att han var mer uttråkad än trött, lillskiten satte nämligen i en högre växel så fort han fick se en annan hund och hade full fart hela vägen hem.

Så nu sitter jag här helt utpumpad medan han skenar omkring med en leksak i munnen, hur pigg som helst.

I tävlingen Elin vs Nemo står det alltså 0-1, han ska nog allt få se!
Nu duschen.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Go Nemo, go Nemo! ;)

2010-02-18 @ 21:44:57
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0