I väntans tider

Och det jag väntar på är såklart Körvfest och Kravalentine!!!! :D Det är imorgon det!

Idag har vi varit duktiga med rörelselab rapporten, snart klara med den! :) Det är denna vi skriver om och utforskar; Biodex apparaten, finfina styrkemätningar i den!


Ser lite klurig ut va?! ;)

Det har även varit massa mys med kissen hos Felicia, med nybakt morotskaka kan ju ingenting gå fel! Gott var det!

Och sämre blev det ju inte direkt! Malin och jag åkte till Cloetta fabriken och där blev det en herrans massa andra sorteringen choklad! Det gillar vi!



Ni ser ju bara, hylla efter hylla med choklad och annat mumsigt ju! Heaven.

Det blev lyxmiddag också, räkpanna, med filmmys till med Malin. Följt av konstiga diskussioner, endel rätt filosofiska kanske, men det är nog ingenting jag ska gå in på här.

Inatt ska här sovas och laddas ordentligt för imorgon, för då mina damer och herrar, DÅ smäller det!

Natti natti! Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0