Körvfest och Kravalentine

Wohoo!! Idag är det lördag! Älska lördagar! Den här lördagen inleds med disk, men det är ju ok, för sen väntar bara trevligheter! :) Först ska Nemo och jag till Felicia och Wille (kissen är nu döpt till det), där ska Nemo sedan få stanna, troligtvis hela natten, så jag ska få roa mig ordentligt ;) Tack Felicia, du är bäst!!

Sen blir det hem och byta om och sen vidare till Malin, därifrån blir det sendan irrblosset och alltså Körvfest!! Tagga tagga! Festen börjar kl.15 :) kommer sedan bli fest hela natten med Kravalentine! Jag misstänker att jag kommer vara trött imorgon, men det hör ju till!



Sötaste märkena till Kravalentine (bild snodd från Hanna)

Nej, nu måste jag sparka igång dagen om jag ska hinna med det jag ska! :)

Ha en underbar lördag allihop!!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0