Lever fortfarande!

Ville bara säga att jag lever fortfarande! Dock har det varit äckligt mycket att göra de senaste taget! Men nu är lägenheten så gott som klar fixad, inflyttningsfesten är avklarad och undanstädad, T2 kväll har det vart för nollan, Hannes har varit här och festat loss med mina kära vänner och skolan har börjat på riktigt igen... Så fullt upp... ingen rast och ingen ro, idag var jag i skolan till nästan kl.17, men imorgon är det kort dag, då ska jag ta tag i mitt liv igen :)

Kanske till och med lyckas blogga lite mer ;)

Ha det bra alla!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att höra att du lever! Lite orolig har jag varit ;) Försökte ringa dig i fredags, tänkte inte på att det kanske var då ni hade festen, ville bara meddela att jag har ditt lönekuvert :)

Ha det fint!

Puss

2010-02-01 @ 22:57:56
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0