OS

Inatt var det OS mys! Och vem vann inte matchen mot vitryssland i hockey igår om inte FINLAND!! Hyvää Suomi! Det gillar jag! Sen kan det kanske vara värt att nämna att Sverige vann mot Tyskland i hockey, och att både sveriges curling damer och herrar vann sina matcher! Även värt att nämna är att stackars Anja slogs halvt till döds i sin krasch i störtloppet, illa illa... Och, just det, sverige fick INGA medaljer i sprinten. oops. (satt nämligen här med 2 "stackars" svenskar som vart rätt förstörda över detta faktum) Men tillbaka till det viktiga budskapet här; Finland vann mot Vitryssland! (inte för att det var annat än väntat, men ändå(;) WooHoo!



Idag har det vart massa skola igen, men en riktigt bra skoldag, så det var helt klart värt en lång dag! :)

Ikväll hade jag tänkte försöka ta mig till friskis igen, MEN jag kan fortfarande inte boka de pass som jag vill gå på, så får vänta med det, hade tänkt mig ett gympapass istället, men det var så sent :( Överväger starkt att dra på länkskorna igen och springa ett varv i snön. Och då mina damer och herrar är det illa. Jag hatar att springa. Nåja, jag resonerar som så att det är bättre än ingen träning!

Så, nu mat, sen springa, sen duschen och sen Örat! :) = bra kväll!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hyvää Suomi!! (det enda man behöver kunna på finska! Det och "en ymmärrä" hihi)



Ps. Svenskar vet inte vad länkskor är! Mamma försökte det på löplabbet... Jag fick snällt översätta det till joggingskor för att den stackars försäljaren skulle förstå ;)



Puss!

2010-02-18 @ 19:34:50
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Martin

Hur många medaljer har finnarna tagit nu igen? 1 silver.. Hur många har Sverige? 3 gånger så många kanske? ;)

2010-02-19 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0