På äventyr

Nu har jag äntligen kommit tillbaka (helskinnad) från Örebro! Blev en mysig liten roadtrip med Felicia, trots lite felkörningar :S

Och påvägen hem hade vi ett till litet liv i bilen! Felicia har köpt kissemisse!! :D (just det Hanna, den här gången var det inte JAG som skulle ha en liten!) En sån underbart sör liten krabat. Nemo var nyfiken, de kommer nog komma bra överens. Ville inte säga något förut för det var inte helt klart då, men som väntat kunde hon inte motstå en ;) Hon har dock inte döpt den än, jag röstar för "Holger"!! Hihi...sötnos.



(inte felicias katt (;)

Så grattis gumman till det lilla tillskottet, va ni kommer få det mys!

Nu blir det sängen!

Puss och god natt!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh, vad mysigt med en liten kisse :) Nu är jag lugn igen ;) hihi.



Om du lovar att bjuda på finfrukost måste jag ju verkligen se till att planera in ett besök i vår! :D Eller alltså, det är ju klart jag skulle vilja komma ändå ;)



Puss!

2010-02-11 @ 09:25:26
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0