Scones och fruktsallad

Bara för att jag varit en sån fruktansvärd bloggare på sistone så ska jag knåpa ihop ett till inlägg idag! För att kompensera liite iaf! Och för att jag är på så fruktansvärt bra humör idag, inte för att jag vet varför men jag klagar inte!

Skulle plugga ikväll, istället har det blivit tvättning, duger det med! Nu ska det bli film med min käre roomie, "Kate och Leopold" som Cathrine påstår ska vara himla bra! :D Sen ska jag förbereda lite inför frukosten imorgon. Imorgon kl.9 kommer nämligen min rörelselab grupp hit för att skriva rapport, jag har lovat bjuda på frukost. Nybakta scones (givetvis med ost och marmelad!), kokt ägg och fruktsallad med vaniljyoghurt står på menyn! Ibland får man faktiskt lyxa, och som sagt är jag på så bra humör idag! :D

Nu ska jag poppa popcorn!



Puss och god natt! :)

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oooh, vad gott! Elin jag vill också bli bjuden på frukost!

2010-02-10 @ 09:04:48
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0