Teori

Jag är arg, lite smått förbannad faktiskt.

Men jag har en teori. Den går långt tillbaka i tiden. Till den tiden då Finland blev självständigt från Sveriges herravälde (heter det så?). Då tror jag att det slöts ett avtal. En kompromiss liksom. Det gick ut på att Finland fick bli självständiga så länge de lovade att ALDRIG vinna mot Sverige i hockey i viktiga samanhang. Någonsin. Man döljer det dock bra i och med att Finland ibland får vinna lite mindre viktiga matcher, så ingen ska bli misstänksam. Men jag har genomskådat detta. Jag vet.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hate to tell you Elin; men vi blev inte självständiga från sverige, vi blev ju bortrövade av ryssar :P sen blev vi självständiga

2010-02-22 @ 17:32:34
Postat av: Elin

Ja, jag vet ju det! Men det passade bättre såhär så jag modifierade historien lite ;)

2010-02-22 @ 19:50:39
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tror på din teori Elin! Det är det enda logiska!

2010-02-23 @ 19:01:09
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0