Undrens tid är här!

Det blev inget skivstångspass på friskis idag för mig, det var fullt!! :( och jag kan inte boka än, är inte registrerad än då jag köpte kortet igår. Men vet ni vad jag gör istället då? Jag blev så besviken över att passet var fullt och jag hade ju ställt in mig på att träna, så jag tog på mig löpskorna och Cathrine och jag sprang ut i snön :) lite stolt ät jag, någon jätte runda blev det ju inte, men jag körde styrka en halv timme när jag kom in istället!

Och nu har vi fyllt 11 matlådor och Cathrine har lekt mästerbagare idag så nu är frysen full med kanelbullar också! :) wohoo!



Nu laddar vi inför hockeyn med lite BK-övningar, den uppgiften ska ju börjas med någon gång den med!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Elin... Nu blir jag nästan lite orolig... Mår du bra? Jag menar, springa är ju inte direkt din favoritsysselsättning ;)

2010-02-17 @ 22:14:53
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0