Veckan blir bara bättre

Vilken underbar vecka det här är! Det är bara att konstatera! Idag har varit en lugn och skön dag, mest. Vaknade med huvudvärk, men efter en sådan början så kan ju dagen bara bli bättre, eller hur?!? Har nu jobbat med gympapasset (har man låt-förslag så är det fortfarande välkommet) med min grupp och sen föreläsning påföljt av en solskenspromenad med Nemo! Nu har jag pysslat runt lite och nu ska det dammsugas, hann ju aldrig med det igår ju! Dessutom har vi fått vårt handfat i på lilla toaletten fixat idag, så nu är den i funktion igen! :D



Ikväll blir det myskväll med kissen, Nemo och jag ska dit och se hur de fungerar tillsammans, och så har vi en liten "välkommen-till-Felicia-och-linköping-present" till nykomlingen som vi måste leverera!

Imorgon så ska det bli lite grupparbete igen, men sen blir det utflykt ljungsbro och Cloetta-fabriken, godis förrådet måste fyllas på! Wihuu! Det påföljt av en liten tur till stan och hattjakt efter en hatt som man ska ha på Körvfesten på lördag! (ni ser, veckan bara blir bättre och bättre) Dessutom blir det Kravalentine efter körvfesten! Kan bli en oslagbar kombination, ja menar 2 fester tillsammans med SG-människor på en och samma dag kan inte bli annat än alldeles alldeles underbart! SÅ på lördag åker overallen på igen! Wihuu igen! Och på söndag är det alla hjärtans dag! Oplanerad än sålänge, det blir nog mysdag för Nemo och mig, inte fyskam :)

Som sagt, vilken underbar vecka!! Dessutom är lägenheten snart skinande ren!

Nu skriker dammsugaren på mig!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter bra det där. Du får försöka hålla skinande rent tills vi invaderar stan.

2010-02-11 @ 18:32:26
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, jodå, det ska jag försöka, men misstänker att det blir till att städa någon gång till innan dess!

2010-02-11 @ 18:57:14
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0