yr

Just nu snurrar det som sjutton i mitt stackars huvud. Det som snurrar runt är respiraton mina vänner, respiration; intrepleuralttryck, transpulmonellt tryck, alveolartryck, atmosfäriskt tryck, diafragman, intrakostalmuskler, andningsfrekvenser, bronker och bronkeoler, alveolarventilation, gastryck hit och dit, medulla oblongata i förlända märgen och vem vet allt... ojoj.. tror jag får försöka reda ut saker och ting imorgon, sortera lite och så bland tankarna för nu får det vara bra pluggat för idag :P

Nu blir det en promenad med Nemo och sen skumbad innan middagen, bra plan tycker jag!



Vid 19-tiden blir det inflyttningsfest och födelsedagsfest hos Åsa! Det gillar vi! Jag ska vara chaufför, för i det här jäkla snöovädret tycker tydligen inte bussarna att de ska gå, så blir nog till att gräva fram bilen först också!

Ha en underbar lördag alla underbara människor! :)

puss och kram!

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0