då är det 2010 då

Då har nyår varit. Det var trevligt. Jag jobbar. Igår hjälpte jag mamma och Anton att laga smörgåstårta tills ikväll då folk kommer för att fira Hannes. Mums! Jobbar till kl.14 idag, sen ska jag nog träffa Jenny :D
Annars då. Jag tror att jag ska dra ut Hannes ikväll eftersom han numer är 18, om jag får med någon till förstås, annars blir det nog lite trist! Så någon som vill med ut en sväng ikväll?

Nu ska jag fortsätta sitta och stirra på telefonen/datorn.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill med! Men jag ligger hemma och snörvlar så jag snart tror jag har snytit ut hela hjärnan, och nyser 10 gånger i rad ca var tredje minut, och hostar så det känns som halsen ska vändas ut och in om jag gör misstaget att försöka skratta... :( jätteelakt!

2010-01-02 @ 13:34:23
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0