Slö, slöare, Elin

Ja, det är evigheter sen jag skrev här. När jag kom till Linköping var det nämligen bara flyttning och plugg som gällde, och vilket pluggdvala det blev! Men tentan blev godkänd, och arg hade jag blivit annars för jag drömmer fortfarande anatomi (tentan var i tisdags!!!) och det hanns även med en tentafest, massa flyttstäd och en rörelseanalys innan tåget gick norrut i torsdags. Dock inte mer än det. Nu är jag på Åland och väl här fick jag veta att datorn lagt av...hmpf...så det är därför jag inte skrivit förut, Hannes dator, som jag lånar nu har nämligen ett fruktansvärt trögt tangentbord, och bara den här lilla texten har tagit alldeles för lång tid att skriva!! Så mer uppdatering blir det då jag har en roligare sator! Så det så! Hoppas alla har det toppen!!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

En roligare sator :D hihi

2010-01-18 @ 09:57:10
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0