"en sockerbagare här bor i staden..."

Jag tror minsann jag har gått och blivit bagare på senaste tiden...(läs 2 dagarna). Jag har bakat pitabröd, kärleksmums och Kaffe-Lattekaka. Igår bakade jag till middagen och till idag då det var sista dagen på praktiken, de fick kärleksmums! Idag bakade jag till imorgon, för då blir det födelsedagsfika för Charlie!! Och då måste hon ju få något riktitg gott! Så nu håller jag tummarna för mitt senaste bakverk håller sig inom ramarna för "riktigt gott". Har aldrig testat baka det tidigare nämligen.



CHARLIE!!:D

Idag var alltså sista dagen på praktiken och jag är godkänd! Wohoo! Det har varit otoligt roligt och lärorikt måste jag säga, och jag längtar redan till nästa praktik!

Sen har det vart middag hos farmor också, gott!

Nu ska jag försöka skriva lite på VFU-gerjen och sen blir det nog sängen. Imorgon blir det stan och charlie-födelsedagsfika m.m.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, vad gott det låter :) Jag har lite grejer jag måste försöka fixa innan jag kommer imorgon, men borde hinna till 3 tror jag!



Vilken fin header du har fixat! :D

2010-03-11 @ 22:27:41
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0