filminspelning

Idag har den stora dagen varit, jag har gjort min filminspelning för praktiken och min filmstjärna var dagen till ära nyfriserad! Så nu kan jag slappna av lite mer, tycker inte om filmer på mig själv...bläkens...men nu är det gjort :)

Idag fick jag vara på kirran på förmiddagen och det var jätteskoj! Väldigt intressanta patienter, det gillar vi! Har fått se otroligt många olika diagnoser den här veckan om man tänker efter. Mycket bra! Men nu är jag trött, hade huvudvärk tidigare med, men den har som tur är gått över. Har till och med lyckats plugga en stund OCH lagat middag, har vart duktig idag med andra ord ;)

Imorgon är jag ledig, men med modifikation, jag har massor att göra!



Snälla ge mig sol nu!! Jag behöver den!!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vi har haft strålande sol och blå himmel i fyra dagarna nu!! Har inte ni det? ;)



Jag gjorde också min filmning idag! Skönt att ha den klar!



Kram!!

2010-03-04 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0