hahaha

Hahaha, alltså jag satt och tittade på gamla bilder och så hittade jag den här!! ;



INTE vackert, men mycket roligt!! Hanna vad skulle vi göra här??

Idag har annars varit något tråkigare än andra dagar, men ändå väldigt lärorik! Whiplash föreläsningen var inte så bra som jag hoppasdes, men lite gav den väl! Sen har jag fått veta allt om hjälpmedel...typ... och sen har det vart gympapass på demensavdelningen DET var roligt! :)

Fick sluta tidigare så det blev fika hos farmor och sen finmiddag hos mormor. Great!

Nu ska jag fortsätta jakten på en filmkamera tills imorgon!

Och ja Stefan och Maggan, kattunge ;)

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahaha! Fan vad roligt! Jag har ingen aning om vad vi höll på med :P Men jag har för mig att Oskar var med också? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag vet i alla fall att kläderna är mormors som hon har samlat på sig under alla resor, finns hur mycket roligt som helst :)

2010-03-04 @ 16:24:38
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0