"Ledig" fredag

Idag har jag varit ledig. Enda stunden på hela dagen som jag tagit det lugnt var imorse! Jag tog sovmorgon till kl.10.30, välbehövligt och MYCKET skönt! Sen blev det att slänga i sig frukost och ut med Lillkillen en stund innan man masade sig till bilen och tog sig ut till Grelsby sjukhus för att hälsa på morfar!
Mormor var där när jag kom, trevligt med mormor :) Sedan kom även morfars syster och hennes dotter så där blev en liten mini släktträff! Sen va det handla som stod på schemat, sen till farmor med kattsand och sen var det att förbereda födelsedagsfika för Charlie! Det blev mycket roligt, även om min kaffe-lattekaka inte var någon hit direkt.



GRATTIS CHARLIE! (imorgon)

Sen sprang jag över till grannen för att få mitt TBE-vaccin in i armen. Så hem, laga middag, äta middag och så iväg till farmor för att säga hej då! Nu har jag kommit hem och snart är det dags att slappa i soffan framför let´s dance! Peeew...vilken dag, men snabbt har det gått! (kanske inte jätteintressant direkt :P)

Imorgon är jag påväg till Linköping igen :) Och lillskiten får stanna på Åland till påsk, skönt för honom så han inte behöver resa så mycket, och lite smidigare för mig också förstås.

Ha det så bra alla glada, så ses vi i Linkan snart!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tyckte absolut din kaffe-lattekaka var en hit! Den smakade ju inte så mycket kaffe latte som sagt, men god var den! :) Du kan väl förresten höra av dig om de behöver hjälp med ditt lilla monster?! Jag är ledig fr.o.m. måndag kl.14 (visserligen ledig hela söndagen också, från kl 18 imorgon...) till fredag kl. 12 och offrar mig (och Christofer) mer än gärna :)

Puss o kram!

2010-03-12 @ 22:21:18
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jeii :D Jag kanske får ta och höra med dina bröder om jag kanske kan få låna honom en stund då ;)

Puss!

2010-03-12 @ 22:51:14
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Va fin din blogg har blivit vännen!!!! =D

2010-03-13 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0