ny vecka

Idag är det måndag och ännu en vecka står framför en (eller snart minus en dag då det faktiskt är kväll nu!). Igår var jag trött och orkade inte skriva något!

Såklart gömde sig solen igår då jag var ledig, men idag var den framme och lyste upp min dag igen! :D Så idag har varit en bra dag!



soool (resten av bilden behöver man inte bry sig om(;)

Idag har varit en bra dag på fler sätt också. Roligt på praktiken med intressant föreläsning och nya spännande patienter! Har även fått prova på paraffinbad för händerna, hjälper t.ex. folk med artros. Riktigt skönt var det. Sen vart det kaffe med bakelse hos farmor (intenationella kvinnodagen) och sen möbelaffärer med faster. Har även hunnit med långpromenad med mamma och Nemo och gått igenom hundratals gamla foton från länge länge sen. Bra dag!

Och igår träffade jag ju Hanna!! :D Så roligt att se henne igen, hemma och brunbränd från florida! Där bjöds det på kaffe och bulle, mys! Det var iprincip det enda produktiva jag gjorde igår. Såg på vasaloppet gjorde jag, och skrann med bröderna. That´s pretty much it! Skönt med lugn söndag!

Nehej hörni, nu är det snart dags för sängen igen!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Vilken underbar bild! Hörrdu, har du nå planer imorgonkväll? Jag jobbar ju till 7, men tänkte om vi kanske skulle hitta på något efter det om du har tid? Christofer har hockeyträning, så jag ska fundera ut lite bättre intervjufrågor att peppra dig med i så fall ;)

2010-03-08 @ 20:23:39
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Perfekt! Då hörs vi nånting imorgon då! :D Kraam!

2010-03-08 @ 21:36:45
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Elin!! Nu är det dags att översätta igen! =P Skrann??? =D =D

2010-03-08 @ 22:07:44
Postat av: Elin

Haha, Cathrine då, du vet åkte skridskor! ;) måste nog ha en kurs i åländska för dig nästa vecka ;) kram

2010-03-09 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0