praktik!

Nu har jag varit 2 dagar på praktik, underbart! Mer praktik åt folket ;) Härliga tanter och farbröder med underbara och MÅNGA historier att berätta efter ett långt liv. Dessutom får man se hur sjukgymnastik kan se ut på riktigt! Och jag är fast, jag älskar det här!

Jag har också hittat min filmstjärna, vi ska ha ett patientsamtal och spela in det på film nämligen, och den här gubben har många historier på lager, jag lär inte behöva säga så mycket mer än en mening i början för att få igång honom! Me like! Så söt är han också, när vi frågade om det gick bra att vi filmade honom svarade han ; "Jag gör allt ni säger åt mig att göra, så länge ni inte tycker synd om mig!" och så flinade han upp sig riktigt hemskt :) haha.

Idag har jag fått vara på medicinska avdelningen ett tag, det var skojskojskoj. Imorgon ska jag bland annat på en föreläsning om whiplash-skador, ska bli intressant. Och så ska jag till hjälpmedelscentralen eller vad det heter. Spännande. På torsdag blir det kirran. Åh, vad det här är roligt!



såhär glad är jag! Jag njuter!

Ikväll har jag dessutom varit på glassbarsfika med Karl-Adam Granskog, mycket trevligt! :D Inte alla dagar man träffar den typen. Och Ice Coffee på glassbaren är inte helt fel det heller!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0