snark

Klockan är 20.49 och jag är redo för sängen, är jättetrött verkligen! Men först måste jag ut med Nemo, sen kanske! Idag var nästsista dagen på praktiken! Lite trist känns det, även om jag längtar tillbaka till Linköping nu, det beror inte på Åland, det beror på Linköping och vad som väntar där! :)

Idag har jag varit duktig, lagat kebab i (hembakt!) pitabröd till middag, och sen blev det till att baka kärleksmums som de på praktiken ska få som tack imorgon! :) Gott!

Ooooh, igår var jag hos Hanna på lite vin och massa prat! Helt underbart! Borde hända ofta, ska se om jag orkar mig till Dinos en sväng på fredagkväll, skulle vara trevligt.

Nej, nu ska sista handen läggas vid kärleksmumsen och sen blir det promenad med Nemo och sen hägrar sängen (hmm..luftmadrassen..)

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, borde definitivt göras oftare! :)

2010-03-10 @ 20:17:05
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0