Då var det dags igen!

Förhoppningsvis så är det ingen som missat att det är hockey som gäller nu igen! VM rättare sagt. Som vanligt så tycker tydligen de finska lejonen att det är mycket underhållande att skrämma livet ur en stackare som jag..
De inledde helt uselt och det var fruktansvärt nära att jag inte tänkte se mer på detta VM, men tror ni jag lyckas hålla mig ifrån det, nej! De vann ju iaf sin andra match och ikväll var det dags för en avgörande match mot USA (hmm...något som inte stämmer här, då DANMARK av alla länder redan var klara ur denna grupp D) om de eller USA skulle gå vidare. Vidrigt spännande match, men än dock den bästa matchen, och faktiskt en ruggigt bra match, från Finlands sida, som de till slut vann med 3-2..peew...och för att citera de svenska kommentatorerna; "Det ångar finsk SISU ur öronen på dem".

Ja, jag kan sova gott i natt nu, men det var väldigt nära att det blev mardrömmar!

Nu blir det sängen!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja fy tusan vad spännande det var! Eller vi såg ju bara sista perioden, vi hade bara missat vad klockan var med ca 2 timmar, men det var ju då det var som värst! Men tacka vet ja Kaj Kunnas säger jag bara ;)

Puss!

2010-05-12 @ 23:10:34
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0