Fulsittning och UK!

Idag är en bra dag trots tråkigt väder! Har inte fått mycket gjort hittills, men Nemo har fått vara ute och jag har fått liiite plugg gjort! Nu är peppet igång för SG-fulsittningen och UK som äger rum ikväll!! Wei! Och snart kommer Felicia hit, då ska det taggas!
Först ska det dock handlas och röjas lite här, men det ska gå snabbt är det tänkt :)



Ikväll hoppas vi på att det INTE regnar då kvällen ska spenderas utomhus, som sig bör vid utekravall! Sol behövs inte, det begär jag inte, så länge det inte regnar. SG-fulsittning på [hg] kan ju bara inte bli fel, så det här ska nog bli århundradets kväll! åååhh, längtar längtar! Snart smäller det.



Bild från vår första kravall, Le Mans.

Jag är redan helt uppe i varv! Det här ska bli så roligt! NU KÖR VI!!!!!!

Hörs imorgon mina vänner!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ooh, vad kul det låter! Ha så roligt gumman! Puss!

2010-05-07 @ 15:52:31
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0