helgen del 1

Ja, det kommer bli flera inlägg (iaf 1 till) om helgen som varit, för vi har haft fullt upp!

I fredagskväll var vi på bio, filmen vi såg var Iron Man 2, för att vara helt ärlig så hade jag inte direkt skyhöga förväntningar på den, för detta brukar vanligtvis inte vara min sorts film. Jag är inte den som gillar massa pangpang och slagsmål och häftiga vapen som åker ut ur händerna på folk...Jag kom med mycket för popcornens skull, biopopcorn är helt enkelt godast! Men jag måste säga, filmen var verkligen jättebra! Den var mycket mycket roligare än jag någonsin kunnat tänka mig, så jag var positivt överraskad.



Iron Man 2 rekommenderas starkt!

På lördag var det helt underbart väder, solen gassade som bara den. Vi lyckades ta oss upp tidigt för att det var lördag och så bar det av ut mot cloetta fabriken med Felicia och Pontus. Jag fyndade 1,7 kg klubbor för 39 kr, MUMS! Sen vart det glass i solen ute i Ljungsbro, stan för myrorna besök och lite inköp där inför kvällen och sen rabarberpaj på Felicias balkong i solen! Mycket bra.

Väl hemma laddades det upp inför flashback 90's på kvällen med pizza och styling. En liten olycka skedde dock när jag skulle försöka få lite volym i håret...



Det blev visst lite för mycket volym...

Men det var inget som inte gick att fixa. Förfest var det hos Annie i Markus klass och där var det massa härlig 90-tals musik! Love it! Flashback var också bra, men inte lika bra musik faktiskt. Men sammanfattat en mycket bra kväll!


Det slutgiltiga resultatet, 90-tal?


Markus med mycket 90-talig mittbena, fruktansvärt snyggt ;)

Nu blir det nybakad rabarberpaj framför top model, mumma!

Söndagen presenteras senare.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Ja det går då inte att missa att Markus var 90-talig i alla fall!! :D underbart!

2010-05-17 @ 22:40:37
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0